GEZOCHT: Rechterhand
Lieve volgers en lezers van ons blog, wij hebben jullie hulp nodig.
Quattro advocaten en in het bijzonder mr. Britt Robijns is op zoek naar een nieuwe collega, een echt organisatietalent! Deze nieuwe collega is voornamelijk voor Britt werkzaam, maar gaat ook de andere advocaten ondersteunen. Samen met Sharon is deze nieuwe collega verantwoordelijk zijn voor het eerste klantcontact en de bewaking van de termijnen. Ken jij of ben jij het organisatietalent dat wij zoeken? Wil je meer weten over deze vacature? Kijk dan naar onderstaand filmpje en de functieomschrijving.
Functieomschrijving rechterhand
Als rechterhand van een van de advocaten van ons kantoor wordt van jou verwacht dat jij van aanpakken houdt en niet bang bent om ons aan te spreken. Samen zijn wij een team en verantwoordelijk voor het behandelen van de zaken voor onze cliënten. Wat moet jij weten over deze functie:
- De functie is vooralsnog parttime met doorgroeimogelijkheden naar meer uren.
- Jij gaat de telefoon van kantoor beantwoorden
- Bent verantwoordelijk voor de postverwerking
- Communiceert met cliënten, wederpartij en rechtbanken
- Verwerkt binnengekomen e-mails. Daarbij gaat het eveneens om de administratieve verwerking (tijdschrijven) alsook het doorsturen van berichten aan de cliënt en het noteren van termijnen
- Jij bent de waakhond van de termijnen. Termijnbewaking is een van de belangrijkste taken. Het zorgen dat deadlines in uitgaande en inkomende correspondentie niet over het hoofd worden gezien alsmede termijnen van de rechtbank worden nagekomen.
- Agenda beheer. Jij plant afspraken in met klanten en derden en reserveert voldoende tijd voor alle bijkomende aspecten (bijvoorbeeld voorbereiding en reistijd)
- Binnen deze functie zijn vele doorgroeimogelijkheden in werkzaamheden, ook juridisch inhoudelijk als hier interesse voor bestaat.
Dit lijstje klinkt heel formeel, maar waar het op neer komt is dat ons kantoor en met name Britt op zoek is naar een leuke enthousiaste collega die samen met haar haar praktijk wilt bedienen en haar wilt helpen om onze cliënten zo goed mogelijk bij te staan. Enige ervaring is mooi meegenomen, maar niet vereist.
De instelling om de handen uit de mouwen te steken en enthousiast en leergierig te zijn is voor ons vele malen belangrijker. De focus ligt echt op het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening aan de cliënten om hen zo goed mogelijk bij te staan bij een voor hen lastige situatie.
Techniek
Ons kantoor werkt met Office 365. Daarnaast werkt Britt met Kleos. Dit laatste is advocatensoftware om de dossiers in aan te maken, tijd te schrijven maar ook het dossier met de klant te delen. Het gebruik van Kleos zal stap voor stap worden opgebouwd.
Onze nieuwe collega krijgt een laptop van kantoor. Daarmee bestaat ook de mogelijkheid om vanuit thuis te werken. Indeling van dagen en uren is bespreekbaar. Kijk hier voor meer informatie over ons team en ons kantoor.
Ken jij iemand of klinkt dit voor jou als een leuke nieuwe uitdaging, dan drinkt Britt graag binnenkort een kopje koffie met jou! Neem direct contact met haar op om een afspraak in te plannen: b.robijns@quattroadvocaten.nl of bel 045-7600700.